lördag 22 maj 2010

Kort i lite murriga färger

Jag vet inte vad den här kortvikningen kallas, och jag vet inte om jag har gjort rätt, men kul var det! Man öppnar två flikar som är dekorerade, och där inunder finns en fin skrivruta.
Har någon av er provat att göra någonting liknande? Vet du någon bra tutorial?
Papper från Tim Holtz, inköpta på Pyssloteket, liksom blad och bling. Liten metalldekoration från pärlbutiken Teardevil, har bytt namn nu tror jag. Frost08 heter den nu.


Samma tema. Band från pärlbutiken Pearlized.se, ett hett tips! 7 kr/m! :) Ugglan har jag köpt på Pyssloteket för länge sedan. Blommorna är nog från Stämpelgården.


Same same. Kul att göra distressrutor! Enda problemet är att jag vill ha många fler färger. He he! Fjärilar stansade med Martha Stewart-punch.

Over and out!
~Johanna

Inga kommentarer: