tisdag 26 oktober 2010

Julkortskavalkad!

I helgen var jag ensam hemma och passade på att pyssla! Jag kom in i ett julkortsflow och spelade lit ejulmusik för att komma i stämning. Jag vet, jag är knäpp! Men det funkade. :)

Jag har bara använt gamla julpapper för jag hade så mycket kvar, men när de är slut , eller nästan slut, får jag köpa nya! ;)


Papper från Inkido, stämpel från The Greeting Farm.


Papper från Inkido tror jag. Ängel från Graphic 45, stjärnor utsansade med punch från Martha Steward.


Guldpapper från Pyssloteket, granstämpel från Panduro. Distressruta!



Guldpapper från Pyssloteket, Wellpapp gjord med wellpappmakare från Panduro. Hjärtstämpel från Panduro.


Tomte från Graphic 45, papper från Panduro (Websters page), band från Pagoni.



Tomte från Graphic 45, restbit av papper, minns ej märket! :)



Rutiga papper från Inkido. Pepparkaksdies från Quick Kutz. Vit kant gjord med Snowpen.

Papper från Panduro (Websters page), tag från Graphic 45.

Ciao!

Inga kommentarer: