måndag 14 september 2009

Dagens 14/9

DAGENS VILL HA: städerska :) Gärna igår...
DAGENS KLÄDSEL: Landstingspyjamas. Efter det svarta jeans och klarblå t-Shirt
DAGENS SMINK: Allt från Make Up Store som vanligt.
DAGENS FRISYR: hårklämma i form av liten fjäril
DAGENS HÄNDELSE: Silversmide! Yey!
DAGENS LÅT: Mika 'we are golden' Mmmmycket bra
DAGENS PLANER: Planerat blodprovstagning imorgon. Fastande, blä.
DAGENS SAKNAD: mamma
DAGENS DUMMASTE: Jag har ont
DAGENS SJUKA: Tror jag har en velig inflammerad blindtarm, nu får den ta och bestämma sig! Men jag har inte tid att vara sjuk.
DAGENS DROG: ibu ibu ibu metin
DAGENS KRAM: Nej ingen, fattigt!
DAGENS PUSS: jag får gå och stjäla mig en. :)
DAGENS KÖP: räksmörgås, så där
DAGENS GODIS: chokladmuffin
DAGENS HUMÖR: Upp och ner, mest upp!
DAGENS ORD: Appendicit!

Natti natti!

Inga kommentarer: