fredag 21 augusti 2009

Dagens...

DAGENS VILL HA: nån ROLIG och inte så söt stämpel, hittade ingen
DAGENS KLÄDSEL: Just nu en snygg grön klänning från danska Phobia eftersom jag och Diana har varit på Gondolen och tagit en drink, eller två. ;)
DAGENS SMINK: Allt från Make Up Store som vanligt, fast läppstift från Body Shop.
DAGENS FRISYR: 40-tals upprullat råblonderat eftersom min frissa fick spel.
DAGENS HÄNDELSE: Pysseldag med Diana och Carolina. C hade med lille söte Alex, en liten prins.
DAGENS LÅT: Madonnas 'Miles away'.
DAGENS PLANER: Nu sova...
DAGENS SAKNAD: Min karl? Ägnat sig åt sporten ikväll.
DAGENS DUMMASTE: Att jag använt FEL Adirondack-dyna till mina pro markers hela tiden. Jag som undrat varför alla sagt att den var så bra när det blöder hela tiden.
DAGENS SJUKA: Pysselsyndromet.
DAGENS DROG: Knark. Riktigt dyrt pulver som kallas för Embossing. Pysselknark alltså.
DAGENS KRAM: Ja.
DAGENS PUSS: Dagen är inte över ännu.
DAGENS KÖP: Cardstock.
DAGENS GODIS: Kladdkaka. Hemgjord hallonglass. Fast inte samtidigt.
DAGENS HUMÖR: Bra!
DAGENS ORD: Adirondack!

Inga kommentarer: