måndag 1 december 2014

Första advent

Jaha,  det blev ingen novemberbebis och vi fortsätter att gå i väntans tider! I första hand i spänd förväntan att få träffa pyret och i andra hand att bli av med alla graviditetsrelaterade krämpor! ;) Händerna är besvärligare än någonsin pga karpaltunnelsyndrom men det är tur jag har Johan som assisterar mig.

Idag adventsmyste vi med lite brunch hemma och en kort sväng på skyltsöndagen. Högtiden här i Nora är som bäst nästa helg med en större klassisk gammaldags julmarknad! Jag hoppas dock innerligt att vi är upptagna med annat då...

Idag gjorde jag en lite julgrupp med hyacinter,  juleld och fetknopp. Och en massa mossa och lav. En och annan kanelstång, stjärnanis och julkula också.

Jag önskar er en härlig december! Det är en av mina favorittider på året.

Inga kommentarer: