onsdag 27 augusti 2014

I'm back!

Egentligen har jag aldrig varit borta. Jag pysslar på här,  men under sommaren har jag pysslat åt Pyssloteket. Kolla i deras blogg!

Här har det hänt massor. Vi har köpt hus som renoverats,  så det har varit mycket pyssel och fix med det. Och just nu är jag höggravid och en viss trötthet har präglat min graviditet.

Just nu är jag inne i en väldigt utpräglad boa-period. Det plus att jag är trött gör att jag bara vill vara hemma. :)

Men igår hade jag mycket energi och höll på med många projekt.

Först ut en Ikea-pall som fick en make over med hjälp av en provburk färg från flugger. Nyansen svensk gul. En färg som ratades till huset,  den var alldeles för stark. Men på pallen,  perfekt!

Idag är jag glad om jag hinner en fjärdedel av min att-göra-lista.

Ha en trevlig söndag!

Inga kommentarer: