fredag 18 mars 2011

Inspiration från Card Creme

För att utvecklas och peppas måste man ju så klart inspireras! En av mina favoriter är Card Creme.

Här har jag plockat ut några favoritalster som jag ska försöka inspireras av vid nästa pysselsession! Jag tänker framförallt försöka mig på att göra sådana där fina snurklor och blommor i filt. Även utan den die Sherrie använder.

Tjusigt! En stor tag klädd med tyg. Ett litet fyllnadslager emellan.

En stor tag igen med fastsydda filthjärtan. Genialt och snyggt!

Här är själva dien som man använder för att för att kunna göra snygga blommor.
Som denna nedan. Men det borde man ju kunna göra ändå tycker jag.

Det här kortet var så fint tycker jag. Jag borde se till att maska in mönsterpapper i stämpelmotiven oftare!



Kolla den här fina "rosetten"! På bloggen finns en länk till youtube om hur man gör. Kolla här!




Visst är hon duktig!? Jag blir så pysselsugen!

Inga kommentarer: