tisdag 22 februari 2011

Cheeky nurse

I helgen var jag på besök hos en av mina bästisar i Linköping. Jag hade sån tur att Designat precis hade öppnat i nya lokaler i stan. Så klart kunde jag inte låta bli att shoppa lite. De hade så många fina och glada papper! Precis i min smak! Jag kan verkligen rekommendera ett besök i butiken eller webshoppen.

Det satte igång en ordentligt pyssellängtan så igår kväll belönade jag mig för gott forskningsarbete under dagen! Jag håller på att skriva en projektplan för ett mindre forskningarbete.



Min sambos mamma har brutit armen, så hon skall få kortet. Stämpeln är köpt på Designat och kommer från The Greeting Farm, den heter Cheeky nurse, men jag låtsat att hon är doktor som jag!
Och så investerade jag äntligen i två fjärilspunchar från Martha Stewart. Så fina och bra! Det kanske inte syns men jag har stansat en genomskinlig fjäril o OH-plast. Papper från Designat. Snöre från Panduro tror jag.

Glöm inte att titta in i min matblogg, Bland slevar och kastruller.

Ciao!
~Johanna

Inga kommentarer: