torsdag 13 januari 2011

Några favoriter från 2010


Grattiskort till min vän Christina


Beställningskort till en golfare


Ballongkort som tack för luftballongfärd


Beställningsbröllopskort i vitt och turkos på resetema


Bebisfilt i fleece och filt till mitt kusinbarn Gabriel


Julkort totalt CASE'at av Eva (Muffin)


Beställningkort till en student. Fina stämplar från Skapa Hobby.



Ett drag-kort. Mycket roliga att göra!


En av mina första layoter, och tusan vad kul! Denna är på lilla Alva.



Samma barn, lilla Alva. Jag trot minsann 2011 får bli ett layouternas år för det var så roligt!



Ett födelsedagskort på beställning till en 40-åring.

Hoppas att 2011 blir lika kreativt!
Ciao

1 kommentar:

Ellinor sa...

Så mycket fint! Bröllopskortet och det rosa grattiskortet gillar jag skarpt!

LO:er är roliga för dem får man dessutom behålla ;)