onsdag 16 juni 2010

Höstigt

Kanske berodde det på den där septemberkänslan jag fick häromdagen, löv på marken (fast egentligen var det såna där alm-grejor), snålblåst, ljummet och höstigt ute. I alla fall så gick jag hem och knåpade ihop det här.

Stämpeln lånade jag av Chruss på pysselträffen KOMA. Den är från gorgeus, stavas nog inte så, men typ! Färglagt med ProMarkers.

Ikväll har jag gråtit ögonen ur mig till sista avsnittet av Greys Anatomy. Så sjukt bra!!!!! Jag kan inte förstå hur jag ska kunna vänta till i höst för fortsättningen. Varför sommaruppehåll för?!?

Nä, nu är det läggdags. Kram på er!

3 kommentarer:

anna78 sa...

Superfint! Vad snyggt med bakgrunden, det kommer jag nog att härma nån gång :)

Johanna Westring sa...

Tack Anna! Jag tror man kan variera den här typen av bakgrunden i evighet!

Muffin sa...

Läckert kort, jag älskar att "bygga miljöer" på korten så där - ursnyggt!