lördag 27 februari 2010

Grattiskort


Jag tror jag råkade gå loss lite för mycket med pearl makern men kortet blev bra ändå.


Idag kommer min kära kusin Charoline, 13 år, hit och pysslar med mig
till imorgon. Ska bli så mysigt! Först ska hon få en försenad
julklapp och gå och handla nya mönsterpapper. Jag älskar att skämma
bort henne! :)


Igår var det begravning för lilla mormor. Det var väldigt fint. Vackra blommor och musik. Min bror och mina kusiner bar ut kistan. Så
stiliga unga män, mormor skulle ha varit stolt. Det som betydde mest
för henne var familjen. Hon älskade att pyssla om oss, och ffa laga
mat och godsaker till oss. Mormor är den som lärt mig handarbeta. Det
är en stor gåva och ger mig så mycket glädje hela tiden. Du finns
alltid med mig mormor, särskilt i mitt pysselhjärta! <3

1 kommentar:

Josefin sa...

Vila i frid mormorn!