lördag 2 januari 2010

Gott Nytt År!

Jag är i Åre med fyra killar och åker skidor. De har haft på sig
pingvindräkter nästan varje dag. Ni kan inte tro vad folk blir
glada! :) och alla barn! Det är väldigt underhållande att se folks
reaktioner. På nyårsafton var vi på Åre torg och så mycket folk
kom fram och önskade oss gott nytt år och pratade lite. Kul!

Det är svinkallt här och just nu sitter jag och värmer fötterna på
min sambo. :) Imorgon åker vi hem och sen blir det jobb som vanligt
igen. Känns långt bort. Jag kommer ha varit ledig 16 dagar i sträck!

Kramar och Gott Nytt År!

2 kommentarer:

ele sa...

pingviner är söta! :D

Josefin sa...

Men ÅH! Störtsköna killar ju!

Lycka till med jobbet. Njut av att du är bra! Jag börjar skolan på onsdag. Sista uska-terminen! Nervöst, men jag kör på!

Kramen!