lördag 21 november 2009

Hej där!

Underbar stämpel från The Greeting Farm, färglagd med ProMarkers som
vanligt. :) Använt stansen Labels One, jag är kääär i den!

Idag har jag beställt ny soffa till nya lyan. Tyvärr ska vi börja
packa idag och det är så tråkigt! Men bra att komma igång i tid.

Jag köpte ett fint rokkokkoskåp på auktion i veckan. Det är i
mahogny men ska lackas i vitt. Så klart kommer före och efter-bilder
när det blir dags. Tanken är att jag ska ha allt papperspyssel däri.
Det gick inte alls att få hem det lätt och jag var tvungen att leja
flyttgubbar. Innan dess lyckades jag dock få en stor lårkaka när
skåpet välte över benet! Riktigt klantig eftermiddag... Inställd
träning och halt i några dagar. Nu är det ok, men så blått!!! Ha
ha!

Kram på er!
-Johanna

2 kommentarer:

Anna-Sara sa...

Fina saker som vanligt!! =)

KRAM!

Anna-Sara sa...

Spännande med skåp och soffa förresten! KRAM