fredag 9 oktober 2009

Glad!

Igår fick jag en beställning på ett kort till min arbetskamrats barnbarn. En liten busig kille som fyller 6 år. Han gillar rymden, dinosaurier och blått och rött. När jag gav kortet till hans mormor idag så blev hon så rörd att hon fällde en tår. Tänk vilken uppskattning! Det värmer i hjärtat!

Jag lägger upp kortet i helgen. Hann både fota och filma snabbt i morse.
I helgen är det meningen att jag ska försöka ge mig på att sy kläder till ett bröllop jag ska på om 2 veckor. Vilken dum idé. Jag som är så slarvig när jag syr, plus att jag aldrig sytt kläder. Oj oj. Men det blir spännande! Som tur är har jag lite andra plagg i reserv om det skulle gå åt pipan. Ha ha!

Thank God It's Friday! Kram på er.

~Johanna

1 kommentar:

Jossan sa...

Men ÅH! Vilken härlig uppskattning! Det är du verkligen värd!

Må gott!