söndag 28 september 2008

Bokmärken och körsbärs-örhängen

Igår kom orken tillbaka efter min dunderförkylning. Pysslade massor. Bland annat utmaning till Starving artist stamps, vilken kommer lite senare.

Här kommer, som utlovats, en kavalkad av bokmärken. Jag fick för mig att pynta baksidan också. Fåglarna är från QuickKuts. Jag har bland annat använt det utstansade som en mall och färglagt med ProMarkers.



Jag gjorde ett pat örhängen som skall likna körsbärsklasar. Röda glaspärlor, metallrör och grön blad i glas. Voilà!


I Ninas blogg finns ett underbart svampkort som jag liftat. Ska nog skickas till svärmor för lite uppmuntran. Löven är från QuikKuts och de fick jag av söta Ele i födelsedagspresent-swappen på Pyssel.net. Ett löv sitter på 3-d-kuddar för extra effekt. Jag har precis börjar använda knappar och jag måste säga att jag inte förstår hur jag klarade mig utan Zots innan! Ovärderliga för att sätta fast kluriga saker. :)

1 kommentar:

Josefin sa...

Körsbärsörhängena är grymt snygga!
Går igenom din blogg. HAHA!